IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin płatności faktury | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. Pzp przewiduje możliwość
wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność
wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla
Zamawiającego w zakresie następującym:
1) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy,
jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub
dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego
Wykonawcy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu,
na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych
w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że
proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w
stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca
powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2) zmiany zakresu podwykonawstwa;
3) zmiany w zakresie terminów realizacji lub odbioru przedmiotu
zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji lub odbioru
przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od
Zamawiającego;
4) zmiany placówek do których dostarczane będą posiłki;
5) zmiany dotyczące wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w
przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo
wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty
wykonania zamówienia przez wykonawcę;
5) Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści
zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144
ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 4, pkt 5 i pkt 6 Pzp.
2. Zmiany jak wyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz
pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula
Informacyjna. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy,
iż: Administratorem Twoich danych osobowych jest Wójt Gminy Płużnica z
siedzibą w Płużnicy 60, 87 - 214 Płużnica. Możesz się z nim kontaktować w
następujący sposób: listownie na adres podany wyżej, e-mailowo
seketariat@pluznica.pl telefonicznie 530 687 817. Do kontaktów w sprawie
ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony
danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres:
iod@pluznica.pl
1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: 1) art. 6 ust. 1
lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w celu realizacji
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia
zamówienia publicznego, 2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w celu wykonania
umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie
odpłatnej umowy zawieranej między zamawiającym a wykonawcą, której
przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o
podwykonawstwo), 3) art. 6 ust. 1 lit. a) na podstawie Twojej zgody.
Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych
nie wynika wprost z przepisów prawa, np. podanie nr telefonu, adresu
e-mail. 2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać
wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów
prawa są nimi m.in. wykonawcy, podmioty świadczące usługi pocztowe,
bankowe, telekomunikacyjne, organy ścigania, podatkowe, oraz inne
podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną
podstawę prawną. Pracownikom oraz współpracownikom administratora. Twoje
dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je
na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in.
podmioty świadczące usługi i towary finansowane z funduszu, z których
będziesz mógł korzystać jako osoby uprawniona. Przekazanie Twoich danych
jednakże nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią
ochronę Twoich praw. 3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu
istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres
przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji
dokumentacji i tak: 1) przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2) jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, przez czas trwania umowy, do czasu
przedawnienia roszczeń, 3) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na
ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż do
czasu wskazanego w pkt 1. 4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych
przez Administratora mają Państwo prawo do: 1) dostępu do treści
danych, jednakże jeżeli spełnienie obowiązku prawa dostępu do danych
osobie której dane dotyczą, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu; 2) sprostowania danych; 3)
usunięcia danych, jeżeli: a) wycofają zgodę na przetwarzanie danych
osobowych; b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których
zostały zebrane lub w których były przetwarzane; c) dane są
przetwarzane niezgodnie z prawem;
4) ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli: a) osoba, której dane
dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych; b) przetwarzanie
jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się
usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich
wykorzystywania; c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do
celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą,
do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; d) osoba, której dane
dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia,
czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne
wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą; wystąpienie osoby z
żądaniem ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu. 5) cofnięcia zgody w dowolnym
momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane
przez administratora przed jej cofnięciem. 5. Podanie Twoich danych: 1)
jest wymogiem ustawy na podstawie, których działa administrator. Jeżeli
odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane,
administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go
przepisy prawa, 2) jest dobrowolne i odbywa się na podstawie Twojej
zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie. 6. Przysługuje Ci
także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych
narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z
dnia 27 kwietnia 2016 r. 7. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 8. Administrator
nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowych.