

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
-
firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
-
numer identyfikacji podatkowej NIP,
-
numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
-
określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
-
dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 50 zł, określonej na podstawie Załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.). Opłata ta nie dotyczy przedsiębiorców, którzy z dniem wejścia w życie ustawy (01.01.2012 r.) posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych (art. 14 ust 2 ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw Dz. U. Nr 152, poz.897).
-
oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści:
-
dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;
-
znane są mi i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399)”.
-
firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
-
oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia,
-
podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
-
posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego;
-
utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
-
spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
-
zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej.
-
przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach;
-
przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
Wytworzył: Tomasz Zygnarowski (12 kwietnia 2012)
Opublikował: Mariusz Bartosik (24 kwietnia 2012, 20:53:06)
Ostatnia zmiana: Małgorzata Makuch (4 listopada 2014, 16:12:41)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4030