Rejestr skarg i wniosków

Miejsce załatwienia sprawy: 
Urząd Gminy w Płużnicy
I piętro, sekretariat, pok. nr 7a

Pisemne skargi i wnioski można składać:
- osobiście: w sekretariacie Urzędu Gminy I piętro, pok. nr 7,
- za pośrednictwem poczty, na adres: Urząd Gminy w Płużnicy,Płużnica 60, 87-214 Płużnica,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pluznica.pl
- faksem na nr 56 6887391.

Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków regulują przepisy działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.

Osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywają się w Urzędzie Gminy w Płużnicy w godzinach pracy Urzędu.

Rejestr skarg i wniosków wpływających do Urzędu Gminy prowadzi Sekretarz Gminy, który nadzoruje organizację przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. 

Wytworzył: Marcin Skonieczka (18 maja 2011)
Opublikował: Mariusz Bartosik (18 maja 2011, 11:01:13)

Ostatnia zmiana: Magdalena Szczepanik (24 sierpnia 2017, 14:47:20)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 6510

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij